ადმინისტრაციული პროცესების კოორდინაციისა და მართვის სამსახური
ადმინისტრაციული პროცესების კოორდინაციისა და მართვის სამსახური უნივერსიტეტის სტრუქტურული ერთეულია, რომელიც ანგარიშვალდებულია ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის წინაშე. სამსახურის მიზანია ადმინისტრაციული მმართველობის და მისი ეფექტურობის უზრუნველყოფა, სხვადასხვა სტრუქტურულ ერთეულებს შორის ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის ფუნქცია-მოვალეობების ფარგლებში არსებულ საკითხებზე კოორდინაცია და ადმინისტრაციული პროცესების ეფექტური განხორციელება.
სამსახურის ძირითადი ფუნქციებია:
ა) ადმინისტრაციული პროცესების კოორდინაცია
ბ) ადმინისტრაციული პროცესების მხარდაჭერა
გ) ადმინისტრაციული პროცესების განხორციელების ორგანიზება და მართვა
დ) პროექტების ადმინისტრირება
სამსახურის ხელმძღვანელი – თამარ მოსეშვილი
საკონტაქტო ინფორმაცია:
E-mail: Office@iliauni.edu.ge
F კორპუსი, სამუშაო ოთახი F 205
სამსახურის დებულება