ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახური არის უნივერსიტეტის ადმინისტრაციული სტრუქტურული ერთეული, რომლის ამოცანებია:
ა) უნივერსიტეტში მიმდინარე სასწავლო და სამეცნიერო-კვლევითი პროცესების ხარისხის ამაღლებაზე ორიენტირებული საქმიანობის წარმართვა;
ბ) უმაღლესი განათლების ხარისხის განვითარების ხელშეწყობის გარე მექანიზმებთან (ავტორიზაცია და აკრედიტაცია) დაკავშირებული პროცესების ორგანიზება ან/და კოორდინირება;
გ) უმაღლესი განათლების საერთაშორისო სივრცეში უნივერსიტეტის ჩართულობის ხელშეწყობა.
სამსახური თავისი საქმიანობით ანგარიშვალდებულია აკადემიური საბჭოსა და წარმომადგენლობითი საბჭოს წინაშე და უზრუნველყოფს შემდეგი ფუნქციების შესრულებას:
ა) უნივერსიტეტის შესაბამის სამსახურებთან, ფაკულტეტებთან/სკოლებთან, დამოუკიდებელ სამეცნიერო – კვლევით ერთეულებთან (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) თანამშრომლობით, სასწავლო და სამეცნიერო-კვლევითი პროცესების ხარისხის შეფასების სისტემის შემუშავება და დანერგვა, მათ შორის – საერთაშორისო გამოცდილების გაზიარების გზით;
ბ) უნივერსიტეტის შესაბამის სამსახურებთან, ფაკულტეტებთან/სკოლებთან, დამოუკიდებელ სამეცნიერო – კვლევით ერთეულებთან (ასეთის არსებობის შემთხვევაში) თანამშრომლობით, სასწავლო და სამეცნიერო-კვლევითი საქმიანობის ხელშემწყობი საუნივერსიტეტო სერვისების შეფასების სისტემის შემუშავება და დანერგვა;
გ) სასწავლო და კვლევით პროცესებთან დაკავშირებული საუნივერსიტეტო სტანდარტებისა და მოთხოვნების შემუშავებაში მონაწილეობა;
დ) უნივერსიტეტის სასწავლო და სამეცნიერო კვლევით საქმიანობაში ჩართული პერსონალის პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა;
ე) აკადემიური საბჭოს წინაშე ანგარიშგება საგანმანათლებლო პროგრამების პერიოდული შიდა თვითშეფასების შედეგებთან დაკავშირებით;
ვ) წარმომადგენლობითი საბჭოს წინაშე ანგარიშგება შესრულებულ სამუშაოსთან დაკავშირებით;
ზ) ავტორიზაციის და აკრედიტაციის პროცესებში მონაწილეობა, სამსახურის კომპეტენციების ფარგლებში;
თ) საზღვარგარეთის ქვეყნებისა და მათი უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებების შესაბამის სამსახურებთან თანამშრომლობა ხარისხის კონტროლის გამჭვირვალე კრიტერიუმებისა და მათი უზრუნველყოფის მეთოდოლოგიის ჩამოსაყალიბებლად.
ხარისხის უზრუნველყოფის სამსახურის უფროსი – ნინო ჟვანია